32 dagar kvar

I går så var vi på det sista mötet med föräldragruppen. Som tur var så är nu isoleringe på grund av kräksjukan hävd på förlossningen och vi fick komma in på besök.

Det kändes väldigt spännande att få se förlossningsrummen. Rummen var finare än vad jag trodde att de skulle vara och har till min glädje eget badrum med badkar. Vi fick även titta in på BB, de rummen är till min fasa dubbel/trippelrum. Mathias kommer inte att kunna sova över på BB tillsammans med mig och bebisen. Jag har som plan att åka hem så fort som möjligt!

Väldigt märkligt att vi snart ska dit igen, då utan någon föräldragrupp i hasorna!


Inte långt kvar nu, och det känns... hon hotar med sammandragningar varige dag.
Bomben har definitivt börjat ticka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0