38 dagar kvar

I går så var jag på ultraljud och Karin var med som sällskap. Läkaren blev lite fundersam och tittade på våra gravidmagar som vaggade in i undersökningsrummet. "Vem av er var Amanda? Det är ju två magar!" fågade hon förvirrat.


På ultraljudet så kunde läkaren se att bebisen gått upp i vikt och nu väger 2,4 kilo. Stora tjejen! Allt såg bra ut! Lilla parasiten i magen tar den näring hon vill ha så även då min vikt står still så gör inte hennes det. Men vem vet, jag kanske sväller upp som en ballong under den kvarstående månaden, skulle inte förvåna mig... så mycket som jag äter.


Karin tittade på den blurriga ultraljudsbilden och tittade sedan kärleksfullt på mig. Jag försökte förstå vad det var hon såg. "Det är ju ansiktet" förklarade Karin. "Nej, Karin det är rumpan". *Skratt* Så någon bild blev det inte då det numera är väldigt svårt att förstå exakt vad det är man tittar på.

Hon är ett väldigt väl påpassat och övervakat litet yngel.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0