Tid för uppkörning

I går så fick jag ett oväntat brev från vägverket. Nog för att jag har kört hysteriskt många körlektioner och är bokad för halkan den 19 men att få tid för teoriprov och uppkörning känns ändå overkligt. Ska både skriva och köra upp 26/2. Hjälp, tänkt att jag ska få chansen att få körkortet innan ynglet kommer. Nu så är det bara slutspurten kvar. Ska boka in nya kör lektioner, det här är ingen tid att snåla. Jag måste ha det där kortet och jag kommer inte att ha tid eller lust att pyssla med det när bebisen har kommit.  


Dock så är min planering inte helt fläckfri. Jag ska köra halkan en månad innan ynglet är beräknat men jag har ringt och pratat med dem och det går att anpassa lite efter mig och magen. Dessutom så får jag skjuts av min mor vilket känns väldigt bra då jag inte vet hur jag kommer att må.


Jag får hålla mig mer än passiv och ta det lugnt all annan tid än den som jag lägger på körningen. Det ska nog gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0