Foto med Erica och en sovande Signe

Idag så hade jag och Erica en date med våra kameror och gick på fotorunda tillsammans.

Signe var med och sov i vagnen i ca 4 timmar. Hon sov sig igenom både lunch på stan och häger jakt nere vid slottet. Hon såg ut att ha det så skönt och jag fick försvinna in i kamerans värld ostörd för en stund.

Praktiskt nog så har vi likadana kameror. Det underlättar när manualen är en utmaning i sig. Vi utbytte aha upplevelser och känner plötsligt att vi börjat fatta det här med foto.

Vissa av korten jag tog blev en besvikelse efter att jag fått upp dem på datorn och såg att de var oskarpa men bilderna på hägern blev jag nöjd med. Har velat fota häger SÅ länge men även då bilderna är oki så vill jag fortfarande få en action bild på en häger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0