Häger

Nu så har jag äntligen fått en oki bild på en häger. Men jag skulle gärna få en bättre bild där fokus var skarpare och bilden gick att zooma in mer.

Smög mig på denna häger nere vid svandammen med Mathias och Signe i släptåg.


Tycker bilden blev lite kul med anden i förgrunden och den flaxande hägern i en helt oestetisk placering mitt i bilden. Hägern ser dock liten ut, det stör mig. Måste smyga mig närmare nästa gång men det är svårt att vara diskret när jag har Signe i en otymplig vagn. Ska investera i ett objektiv som klarar mer zoom men det får bli senare. Känner fortfarande av efterskalvet av datorköpet i plånboken.


Tagen med egna inställningar på kameran, inget mer Auto för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0