Hemma igen

I går så kom Mathias till Läppe för att hämta hem mig och Signe. Efter att han varit på grönbete i stan under några dagar så saknade han oss. Vi saknade honom också och Signe frågade uttryckligen efter den skäggige mannen. Hon log stor när hon såg sin far.

Mathias stannade över natten vilket skapade problemet sängplatts. Signe har fått en ny resesäng och även då den tar väldigt liten platts som i hopp fälld så tar den stor platts när den används. Inger har som vanligt farit omkring med alla de andra sängarna och slängt ut de vi brukar sova i. I stället så stod valen mellan en bäddsoffa som jag förvisat min mor till och hennes extrem mjuka säng som jag sovit i under vistelsen. Problemet löstes genom att vi fyllde Ingers rum med sängar och så kunde Mathias jag och Signe alla sova där i egen säng.

 Sovande Signe i bilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0