Karin och Hektor besök

Karin överraskade med en visit i dag.

Jag fick låna Hektor medan Karin försvann ut för att jaga mat. Hektor tittade skeptiskt på mig och jag gjorde mitt bästa för att hålla trötta och hungriga Hektors humör uppe. Lagom till Karin var tillbaka så var han uppe i falsettoner och Signe som bars omkring av Mathias hade börjat stämma in i skönsången.

Humören gick upp igen efter att de fick lite mat och övertalades till att sova lite.


 Mathias och Signe.
Bild tagen av Karin

Hektor fick testa Signes hoppgunga.
De är för små för den med de tyckte att det var kul att hänga i den även då de ännu inte kan hoppa.

Söta är de i alla fall där de dreglandes hänger och testar vad de där fötterna är till för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0