Min datorn har hängt sig

Startade datorn som vanligt i morse, den gick i gång och jag pysslade med lite annat innan jag hade tid att sätta mig vid den. Datorn blinkade till och skärmen blev först blå innan den blev hel svart. Den var fortfarande igång för det surrade på som vanligt.

Jag har lyckats starta den och komma en liten bit men aldrig så pass långt att jag kommer in i Windows.
Ringde datasuport och ska lämna in den så snart som vi kommer iväg hemmifrån.

Tänker på alla mina bilder. Jag har skivit ut det mesta som jag vill ha men det finns fortfarande bilder som jag skulle bli VÄLDIGT ledsen över att bli av med. Hela mitt liv finns i den där burken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0