Packard Bell EasyNote

I dag så ringde äntligen datanissen och gav mig min dators dom. Den är död! Moderkortet har kraschat och det är ingen idé att försöka göra något åt det. Det skulle kosta mig lite mycket som en ny dator... så det blev en ny dator.


Min nya dator en Packard Bell EasyNote 4 GB ram och med 250 GB hårddisk.
Den anländer i morgon.

Som tur är så gick alla mina bilder och texter att rädd från mitt gamla vrak. Ska hämta ut dem från datanissen i morgon. Bära hem resterna i en portabel hårddisk... känns väldigt ledsamt då jag gillade min dator.

Men som sagt i morgon så börjat mitt nya dataliv med en Packard Bell, allt kommer kännas bättre efter att jag flyttat in i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0