Besök av Karin och Hektor

I tisdags så hade jag och Signe besök av Karin och Hektor. Hektor har blivit så stor, ser inte ut att vara någon storlekts skillnad mellan Hektor och Signe längre. Karin har matat på bra.


Vi gick en snabbis på stan och åt slibbig men god mat. Det tog Karin en timme att få i sig sin pizza. Hektor höll henne sysselsatt. Signe var vaken under måltiden och satt i mitt knä. Jag spillde som vanligt ner henne men min mat.


De flesta fläckar på hennes kläder är det jag som står för med mat spill men hon har blivit riktigt duktig på att dregla ner sig själv. Misstänker tänder, även då det är lite tidigt, det ser ut som om det kliar i munnen på henne för hon sitter hela tiden och pillar på sitt tandkött. Hela handen i munnen!    


Vi tog en massa kort på våra små larver.


Sötaste ungarna i världen


Lill prinsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0