Fotosession och (fåret?) Dolly




I dag så var jag och Eva på ytterligare en fotorunda.
De äckliga bären från i vintras ersattes av äckliga små sommarbuggar.
Vi gick upp på kråkberget... konstigt, jag minns inte backen upp dit som SÅ jobbig!




Jag lyckades även lurka in Eva på Indiska i ett sista desperatförsök att hitta en klänning att ha på mig på dopet. Just som jag var redo att ge upp så hittade jag en klänning som rymmer mina jättebröst. Någon som innan annan klänning lyckats med hitintills och de klänningar som jag lyckats trycka mig in i har fått mina bröst att se ännu större ut än vad de är... Det hela har varit ett gissel även då det kan tyckas att det borde vara ett lyxproblem. Jag går numera under namnet Dolly...

Den nya klänningen har fördelen att jag kommer i den och den sitter snyggt men jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag tycker om den, antingen så är den söt eller också så är den lite ryslig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0