Signe på fest i storstaden

Nu så har Signe varit på sin första fest. Mathias moster fyllde 50 och hans kusin tog studenten. Signe sov i bilden på vägen till Stockholm och fick mat innan vi gick in i festlokalen. Sedan så betedde hon sig som en liten rekalmbebis, skrek inte något utan tittade bara storögt på alla nya människor. Det var kul att visa upp henne. Hon skickades runt mellan sin farmor, faster, pappas moster och gammelmormor. Jag ville egentligen stjäla tillbaka henne, vet inte vad jag ska göra med mina armar när jag inte bär henne.


Signe satt i mitt knä medan vi fikade, jag undvek att dricka mitt varma te men åt enhänt tårta och smulade ner hennes hår med tårtsmulor. Jag ansåg att tårta var ofarligt för henne... tills jag lyckades skjuta iväg en tårtbit rakt på örat på ungen.


Vi åkte hem halv åtta. Då var Signe helt slut efter alla intryck. Hon sov hela kvällen och vaknade bara för att äta innan hon sov för natten. Duktiga unge!  

 Mobilbilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0