Utflykt till Norrköping

I torsdags så utmanade Karin och jag våran vardag och tog tåget ner till Norrköping. Karin hade ringt SJ två gånger och frågat om barnvagnarna men jag var ändå nervös över första tågresan med Signe och Hektor. Det gick smidigare än vad jag trodde, jag hittade Karin och kom lätt på tåget, det fanns mycket plats och Signe sov hela vägen.

 Rörig och suddig mobil ögonblicksbild.
Karin, Hektor och Signe på tåget.


Tillsammans med guiden och barnvagnsvakten Cissi så spenderade vi dagen på stan... spenderandes pengar.


Signe sov fram till lunch och höll mig som vanligt sysselsatt lagom till att jag skulle försökta äta den slibbiga McDonald's maten. (Kommer ta LÅNG tid innan jag äter där igen, inte gott alls!) Det var den kladdigaste måltiden jag ätit, Signe va lite små sur, henne bråkade jag med under bärschalen då jag tyckte att hon skulle äta och hon inte höll med. Karin satt och matade Hektor som helt ohämmad projektil spydde upp all mat rakt över Karin. Mysigt med barn och Donken.  


Trotts den väldigt kladdiga måltiden så hade vi en bra dag och jag är nöjd med mina inköp.


Kommentarer
Postat av: karin

Haha...jo du, så va det...=) bra beskrivet. Kolla min blogg ;) Kul med en bild från dagen =) Ses imorn gumman. Pöss

2009-06-08 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0