22 dagar kvar

I dag så har vi nått det sista del målet, det är den 1 mars i dag och vi har 22 dagar kvar till förväntat yngeldatum. Jag är mer än otålig och hoppas på att bebisen bestämmer sig för att komma ut snart... gärna nu! Jag vill ha tillbaka mina lungor och vill slippa känna mig som en skalbagge på rygg.  


Jag har just börjat komma över min totala förtvivlan över att inte ha klarat uppkörningen. Den totala hopplösheten är utbytt till irritation och en ny gnagande nervositet över olägligheten i det nya uppkörningsdatumet har infunnit sig. Men trotts sin oläglighet så ska jag ta det där kortet om det så ska ske med en nykläckt bebis i baksätet.   


I kväll så ska Mathias och jag gå på bio, vi ska se "män som hatar kvinnor". Mina förväntningar är skyhöga och jag är rädd att jag har skruvat upp Mathias förväntningar också med allt mitt tjat över hur BRA böckerna är.

Vi ska gå på den sena föreställningen, bara en sådan sak får det att kittlas i mitt lugna försoffade liv, klockan nio är ju mitt i natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0