Dimmorna lättar

I går så fick jag mitt brev från Läppe med hälsningar från mor och mostrar. Brevet hann alltså före bebisen och fick fylla sitt syfte i peppning och påminna om att graviditeten snart är slut och att bebisen snart är här. Tack för hälsningen!


Jag är fortfarande genomförkyld, vet inte när jag var så här sjuk senast. Vore så skönt om jag kunde få sova bort det värsta men jag sover inget om nätterna och hasar omkring i en dimma om dagarna. Börjar tröttna!!!

Till och med katten verkar lite hängig, han kan väl inte heller sova när jag frustar omkring. Hoppas att Mathias håller sig frisk, jag har en känsla av att bebisen kommer komma så fort jag blir bra igen. Då så får det vara nog med sjuklingar här hemma.

Jag försöker sanera efter mig själv men jag har nog snorat ner hela lägenheten vid det här laget. Ser fram mot att städa men inser att det är bättre att jag håller mig så stilla som möjligt.


Men jag känner mig nog lite mer levande i dag än vad jag gjorde i går så förkylningsdimmorna kanske börjar lätta.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0