Hur man gör folk nervösa!

Jag har nu nått det stadium i graviditeten där jag har börjat göra folk nervösa. I går så bestämde jag mig för att jag behövde en promenad. Sagt och gjort, med den dolda förhoppningen att tyngdlagen skulle göra sitt och att bebisen ska ramla ut så begav jag mig iväg med målet Janni. Under promenaden genom stan så fastnade mötandes ögon på min mage som envist vaggade fram samtidigt som jag övade profylax andning. Det är tydligen så man gör människor nervösa, när man som höggravid tar sig en promenad!


Just nu så inväntar jag ett besök av Karin. Vi får väl undersöka om två gravidmagar gör människor dubbelt så nervösa.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha :) jaha ja- När kommer bebisern?

2009-03-04 @ 08:51:50
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0