Båttur

I går så var vi ute med båten Anna hela dagen. Signe sov större delen av båtresan resan. Jag hade först lite svårt att veta var jag skulle göra av henne när vi kom i land. Solen stod högt och det fanns nästan ingen skugga. Tillsist så plockade Magnus fram en hängmatta som han hängde upp mellan två träd. Signe placerades i mjukliften, i hängmattan under myggnät. Sedan så sov hon... LÄNGE! Det såg ut som en fjärilspuppa. 

 Signe och jag 


Medan Signe sov så fick jag tid till att leka med min kamera. Jag fotade äckliga små djur. Har inget makroobjektiv men fick ändå helt oki bilder. Blev nöjd.

Lyckades fota en fjäril, dessa har ju en förmåga att vara svår fotade med denna kom och poserade som den lilla diva den såg ut att vara.     

 Bjäril

 Fluga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0