Garderobsinspektion

Signe ligger och sover i mjukliften och i stället för att göra det smarta, att lägga mig och sova, så började jag rota lite smått i min garderob. Stör mig på att det är så rörigt och känner hur det kryper i mig när jag tänker på oredan. Men om jag nu börjar städa i den så kommer det resultera i en stor hög med saker som jag inte vet var jag ska göra av. Låter dem ligga kvar där de inte syns.


Hittade ett par byxor som jag inte kunnat ha sedan i somras. Jag har endast använt resårförsedda kjolar i flera månader så jag blängde misstänksamt på byxorna innan jag krängde mig in i dem... och de gick att knäppa. Jag kom i ett par byxor!


Långt in i garderoben så hängde mina jeans, dessa kom jag dock inte i. Måste ner mina sista fyra graviditetskilon innan de går att stänga.


Jag har med lycka kunnat avancera från kjolar med skummidutt midja tillbaka till mina små söta klänningar (i alla fall de klänningar som gör brösten disponibla).


Äntligen så får jag känna mig fin!


Jag vill ner på stan och införskaffa mig en massa nya kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0