Helt hysteriskt

De senaste två veckorna så har allt varit helt hysteriskt. Allt på en och samma gång!

Hysterin inleddes med att kylskåpet gick sönder och Mathias och Berit spenderade en hel dag med att leta nytt. Veckan åtföljdes av att Mathias har repat och jobbat sent, han har haft en spelning och varit inne i studion hela helgen. Jag svarade med att fly till Läppe för att få lite hjälp och sällskap av min mor. Vi hade det jätte mysigt där ute och firade in våren. Väl hemma igen så fortsatte det smockfulla schemat som Mathias lever efter och i går så byttes bänkskivorna i köket, i dag så är det rep igen och på fredag så har de ytterligare en spelning.


Jag hoppas på att nästa vecka börjar gå i vanlig takt igen då jag är helt slut efter att ha haft Signe själv hela tiden. Inte för att Signe är jobbig i sig, hon är väldigt lätt att ha att göra med, men det blir jobbigt att inte få fem min för mig själv.

Mathias är lika trött han och skulle vilja vara hemma mer. Det är tur att detta tempo bara e tillfälligt!


Det är sådant som man inte kan förstå innan man har fått barn, hur skönt det är att få diska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0