Shoppat och virkat

Nu så har jag äntligen fått shoppa lite. Har införskaffat mig ett par nya Converse, inte för att jag egentligen behöver ett till par då det här blir mitt tredje par men jag kunde inte låta bli.




Jag har även hunnit med att köpa en ny klänning.


Dessutom så har jag tydligen, utan att förstå hur eller när, haft tid till att påbörja en ny virkning. Planen är att det ska bli en väska som är stor nog att rymma Signes attiraljer så som blöjor och klädombyte.




Planen med garnet var från början att de skulle bli en filt till Signe men i stället så blir de nu en väska till oss. Jag har virkat in filt rutorna som ett inslag i väskan. Vet inte hur pass snyggt jag egentligen tycker att det är, men jag kör på så får vi se hur slutresultatet blir. Det är i alla fall riktigt kul och avslappnande att ha något att pilla med även då det är frustrerande då jag en hel dag satt med virkningen framför mig utan att ha tid till att ta upp den. Signe håller mig sysselsatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0