Blandat

Igår så fick både jag och Signe svininfluensavaccin. Jag har ont i armen men det är inte så farligt och Signe är lite gnälligare än vanligt. Vet inte om det beror på att hon känner av sprutan eller om hon bara är allmänt gnällig. Lite svårmatad har hon varit idag men efter en massa trug har jag fått i henne tre portioner gröt med sylt.

Snart så kommer Ola, Erica, Fredrik och Janni hit. Tror att pizza står på menyn och jag ska försöka propsa på Idol titt.

Imorgon så åker vi Linköping där vi ska besöka Andreas och Natalie. Efter Lindköping så åker vi direkt till Läppe och sover där mellan lördag och söndag för att gå på julmarknad på söndag. Inger är en av organisatörerna av marknaden och även en av försäljarna. Ska bli kul att titta på hennes målade stenar och hämta Signes snigelsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0