Dagen som varit

Dagen började med att jag diskade, städade bardrum, tvättade håret, gick till Coop och handlade mat och lagade mat. Allt detta innan 12 på dagen. Mathias kom hem på lunch och åt upp den lagade maten efter det så gick Signe och jag och la oss. Jag har gått på Alvedon hela dagen. Har ont i nacken och värken sätter sig som huvudvärk. Kan vara för att jag blev kall av att gå ut med fuktigt hår i kylan. Min nacke tål inte att bli kall.

Måste pigga på mig till imorgon då hela lördagen är fullspäckad. Börjar med tvättstuga, städning, bakning av äppelpaj till fikat med Micke, matlagning till Karin och Tomas och sedan festlighet på kvällen hemma hos Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0