Den perfekta bollen

Första advent och julstämningen börja infinna sig.

Igår var vi på shoppingturné till exotiska och flotta affärer som ÖB, Rusta, Karlssons och Citygros. Signe och Mathias såg mer och mer vissna ut när jag exalterat försvann in bland allt julpynt och fastnade där. Jag var på jakt efter det perfekta adventspyntet och hittade tillsist en lysande boll att hänga upp i fönstret. Vi har inte plats för traditionella adventsljusstakar i våra blommfyllda fönster. Bollen kom på sin plats så snart vi kom hem och det höjde hela rummet.

Bjällerklang börjar så smått infinna sig i takt med att våra två tomtar kom fram ur gömmorna tillsammans med min snögubbe. Nu så ska jag skicka ner Mathias till källaren för att rota fram den stjärna som jag vet att vi ska ha… någonstans.      


Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe, bra jobbat =) Kramar

2009-11-29 @ 16:15:16
Postat av: Jeje

Du skriver så himla trevligt!

2009-12-02 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0