http://www.myspace.com/demonseamen


http://www.myspace.com/demonseamen

Ikväll spelar Demon Seed på Sugar bar i Stockholm. Mathias kommer hem någon gång inatt så Signe och jag spenderar fredagskvällen själva framför Idol.  

Under dagen så har jag och Signe varit på öppna förskolan tillsammans med Maria och pojkarna. Vi var bara där en snabbis och tog en fika.

Och jag har fortfarande inte moppat golven... Det tycks vara omöjligt att få tid till just att moppa golv. Varige dag i en vecka så har jag förberett moppning med att damsuga lägenheten men förberedelsen tar upp all Signes tålamod och lagom till att jag är klar så är hon sur. Det blir alltså ingen moppning utan underhåll av Signe. Imorgon, efter att Mathias har vilat upp sig efter nattens bravader, så ska jag försöka hitta lite tid till de där golven. Något att se fram mot.  

Hårdrocksspelning, öppenförskola och golvmopp allt i samma inlägg.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0