Lilla Signe snoozeknapp

Dagen började med att Signe gav mig sovmorgon till halv åtta. Inte illa! De senaste nätterna så har Signe sovit relativt bra och bara vaknat ca 7 gånger. Hon är min snoozeknapp som tjuter en gång i timmen.

Signe sover alltid hos mig om nätterna. Jag kommer inte engagera mig i att hon ska sova egen säng fören hon sover bättre och det kommer hon göra så snart hon äter mer mättande mat. Till dess så sover vi samma säng och jag kan ju erkänna att jag tycker att det är rätt så mysigt. I alla fall så länge hon sover och inte bara ligger och sprakar på mig. Min lilla mysterrorist!

Vanligtvis så sover Signe en stund på förmiddagen och en stund på eftermiddagen men idag så har Signe helt hoppar över sina vanliga sovstunder och knappt sovit alls. Bara en kortare powernap när hon åkte vagnen från öppna förskolan där vi varit tilsammans med Maria och hennes Calle och Anton.

Just nu så är Signe sur för att hon är trött och jag vill vara ifred. Snart så kommer Mathias hem och avlöser mig.


Kommentarer
Postat av: Erica

Du skrev i ett tidigare inlägg att du har ett projekt på g, nu blir jag nyfiken :)

2009-11-09 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0