Oväntat hinder

Jag trodde aldrig att jag skulle hitta motivationen till att försöka få Signe att sova egen säng och sluta snutta på mig om nätterna men det visade sig att viljan att festa på lördag var just den motivationen jag behövde.

Viljan att festa är till och med så stor att jag köpt en napp åt Signe. Något som jag hitintills vägrat introducera.

Igår kväll så var jag riktigt taggad och inställd på att ta mig an en sömnlös natt och med nappen i högsta hugg så gick vi och la oss. Jag tog mig igenom första matningen av barn och fick henne att somna om i sin egen säng. Men vid halv tre så gick det inte längre och Signe fick komma över till min säng men fortfarande med snuttningsförbud.  Signe skrek argt över att jag varit så fräck att sätta på mig en tröja och därmed låst in brösten. Oförskämt av mig!

Men jag gav mig inte utan trugade med nappen medan Signe då och då skrek som en arg brandvarnare som vill ha nytt batteri.

Då så visade sig ett oväntat hinder sitt arga och sömndruckna ansikte. Mathias stod inte ut! Jaha… och så var det försöket över.

Ska göra nytt försök inatt.






Kommentarer
Postat av: Karin

Väldigt fina kort på tösen =) Kramar

2009-11-12 @ 19:25:34
Postat av: Kicki

Puss!

Stå på dig! Det kommer att gå bra. Vinner du är det bra för Signe också! Mathias får väl sova i soffan ett tag. Underbara bilder på en underbar unge. Du är en mycket bra fotograf och alltså även en mycket bra bilduppfattare.

Kicki

2009-11-13 @ 08:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0