Utseende tvist

Våra familjer är delade när det kommer till frågan vem Signe är lik, båda familjerna vill ta åt sig all ära för Signe utseende. De flesta utomstående är rörande överens om att Signe är väldigt lik sin far. Och det är ju kul… för honom.

Mina stackars gener är helt bortröstade av Mathias genomslagskraftiga arvsanlag.

I ett desperat försök så lägger jag upp bilder på mig och Signe och hoppas på att någon annan än min mor och moster kan säga att ungen är lik mig. För det tycker jag att hon är... eller ser jag bara det jag vill se?

Sötas i världen är hon i alla fall!


Bild på mig och mormor.

Bild på Signe.


Kommentarer
Postat av: Eva

jag måste hålla med moster och mor, Signe är helt klart lik dig Amanda ;)

2009-11-10 @ 00:53:16
URL: http://lillva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0