En lång randig sak på rea

Idag så har jag och Signe varit hemma hos Janni och lunchat. Excellent sällskap! Jag kom som vanligt dit med en påse hämtmat och försåg Janni med en massa restsopor i form av olika mat förpackningar.

Efter att ha ätit, skräpat ner och fikat så gick vi till HM för att spendera de resterande pengarna på mitt presentkort. Det blev två tröjor, en lång randig sak på rea och en senapsgul koffert, och en schal.  

Väl hemma igen så var Signe så hungrig att hon åt den största portion gröt/puré som hon hitintills fått i sig. Jag fick till och med fylla på med fruktpuré och allt slank ner. Nästan utan kladd!!!

Mathias har jobbat över och är nyss hemkommen. Nu så ska jag gå och göra honom sällskap och så ska jag försöka mata Signe igen i hopp om att även denna portion blir en lika stor hitt som den förra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0