Höst i Läppe

I onsdags så åkte jag och Signe till Läppe. Vi blev räddade ur vår Nyköpingstristess av Inger som kom och hämtade oss och all vår packning. Jag förstår inte hur en så liten människa som Signe kan komma med så många olika attiraljer som alla är lika nödvändiga. Bilen fylldes med Signe saker och nu när vi boat in oss i Läppe så kan jag avslöja att huset ändrat karaktär. Det är prylar överallt.

Jag har med mig min kamera och har gått på jakt efter hösten. Fångade höst på lite bilder:


Ett stinkfly på en kärleksört





Signe vinkar åt sig själv i spegeln och tackar Jeje för den fina mössan som hon stickat åt Signe.


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka fina bilder =) SAKNAR er jätte mycket. Pöss

2009-10-09 @ 13:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0