Signe rosenknopp

Dagen började med att Maria, hennes pojkar, jag och Signe gick till Allahelgona kyrkans öppnaförsolan. Calle och Anton hade fullt upp med att hålla Maria sysselsatt och Signe tittade på samtisigt som hon åt sin medtagna mangopuré. Lite välling fick hon också i sig.

 

Efter en sångstund på öppnaförskolan så gick jag och min sovande unge ner på stan och införskaffade Mathias spontan presenter. Bara för att han är han och gör det så bra!

 

Signe fick ett hårspänne för att hålla håret från ögonen. Måste säga att hon ser en aning fånig ut med en blomma på huvudet. Klämde mig igenom hela sortimentet innan jag hittade en som jag bedömde som svår svald. Vill inte ha något hårspänne i halsen.

 

Bildserie på när Mathias matar sin matvägrande dotter med potatis och morotspuré.







Kommentarer
Postat av: Janni

GUUUUUUD vilken söt unge ni har!!!!

2009-10-15 @ 18:39:00
Postat av: Johanna

hon har galet mycket hår! så söt! =)

2009-10-15 @ 19:31:21
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0