Svär och ställer till med en scen

Mina Idol favoriter som båda helt otippat vunnit över min soffröst.
 

I min värld, med sin enda fokuspunkt Signe och med sina få utomstående händelser, så har IDOL kommit att spela en stor roll för vardagen.

Vi har följt deltagarna genom pinsamma uttagningar fram till kvällens kval. Jag har mina favoriter, Erik, Grevinnan Karolina och Hästhandlaren Calle, utvalda och kvällen kändes säker med soffbordet fullt av sådan som jag egentlige inte ska äta. Bara juryns val kunde äventyra min sköna position i soffan men vist kommer de välja så som jag redan valt bland de utröstningshotade deltagarna på avbytarbänken?

Men kvällen gick och jag satt mer och mer obekvämt och genom juryns sista val så försvann tillfälligt all min logik, jag rasade!!! Aldrig har juryn haft så dålig smak som kvällens val. Ett stort Buuu för juryn som valde bort Carl och som istället valde in den ena floppen efter den andra. Upprörande för mina omotionerade känslor!  

*Välter soffbordet, svär och ställer till med en scen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0