Tack för fisken...

Idag så har jag och Signe övat oss på att vara ifrån varandra två gånger. Första övningspasset så lämnade jag henne hemma med Mathias medan jag var ute och fotade. När jag kom hem igen så kom Berit förbi och Mathias och jag söndagspromenerade med bilen till Nyköpingsbro och fikade.

Tanten i mig hytte med näven och gnällde över de hutlösa priserna de tar för kaffe och bulle. Skandalöst! Dum som man är så betalar man snällt och tackar så mycket. Borde klagas mer. Fylla förslagslådan med kritik och tvinga fram en reform för fikabrödspriserna. Alternativt fixa upp den skabbiga inredningen så att kaffet blir värt pengarna i njutbar design.

Hemma så hade allt gått bra med Snigel. Farmor får gärna sitta barnvakt snart igen.

Bio nästa!  


Kommentarer
Postat av: Karin

Snart så, blir det nog bio för er del..=) Weeee... Pöss

2009-10-19 @ 12:35:30
Postat av: Karin

Just ja, väldigt fina kort =) som vanligt.

2009-10-19 @ 12:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0