Tung konst

Det ligger sternar på vårat soffbord... Naturligtvis så ligger det stenar på vårat soffbord, vad annars?

 

Jag har varit i Läppe och blivit inspirerad av min mor vars senaste ide är att måla stenar. Förhoppningsvis så ska de säljas på julmarknad om inte alla blivit tingade innan marknaden går av stapeln.

 

Jag var också tvungen att testa att måla sten, så jag målade stenen måsart. Blev riktigt nöjd.

 

Stenarna på soffbordet ska bli små monster, ett för varige element. Har just börjat skissa upp jordmonstret. Om jag blir nöjd så ska de få flytta hem till någon som jag tycker behöver fyra elementmonster. Vem säger jag inte.

 


Inger samling av stenar med min mås i mitten.

Min Måsart mellan Inger små monsterfiskar.

 

Ingers sniglar.


Kommentarer
Postat av: Jeje

o! en galen mås... måste säga att den blev riktigt lyckad :) du har fått till näbben finfint! ska den också vara med på julmarknad?

2009-10-14 @ 15:30:20
Postat av: jeje

O! en galen mås... måste säga att du har lyckats riktigt bra :) näbben fick du till finfint! ska pippi också vara med på julmarknad?

2009-10-14 @ 15:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0