Vem är du?

Svårighet att minnas ansikten medför gissel:

Gissel nummer ett: Jag kan inte för mitt liv känna igen olika tv-personligheter som tydligen ALLA andra känner igen. De kallade kändisarna tillhör irriterande nog allmänbildningen att ha koll på vilket gör att jag är lätt att vinna över i frågespel och idiotförklaras när jag frågar frågan ”vem är det?” när någon visar en bild på Brad Pitt.

Gissel nummer två: Jag känner inte igen folk som jag träffat och råkar då och då ut för pinsamheten ”vem är människan jag pratar med som tycks veta så mycket om mig?”

Gissel nummer tre: Jag har svårt att rita ansikten. Kan bero på något annat men jag misstänker min ansiktesanalfabetism.

Här är mitt senaste försök till något självporträtts liknande:. Är det likt mig? Jag har ingen aning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0