Vill allt nu!

Det är så mycket jag vill hela tiden! 

Just nu så skulle jag vilja sitta och rita på datorn men är så trött att ögonen går ihop i huvudet på mig.

Jag skulle vilja göra armband och följa nya mönster ur boken som min mor gav mig i födelsedagspresent. Pyssla med garn och pärlor och göra riktigt pråliga pärlband. Jag skulle vilja orka vara kreativ och våga trotsa läggdags. Men jag orkar inte vilket känns frustrerande då Signe sover och jag för en gångs skull har tiden till att göra allt det där. Om jag bara orkade!

Jag skulle vilja ta fram staffli och den tomma duk som står lutan mot väggen och väntar på mig.

Jag skulle vilja sy något rysligt av de resttyger som jag köpte i veckan.

Jag skulle vilja sminka mig och ta kort på mig själv, använda någon rolig effekt och ta en skruvad egobild.

Jag skulle vilja gå till frissan. Det var ett år sedan jag var där senast.

Jag skulle vilja gå på friskis och träna. (Det är över ett år sedan jag var där senast)

Men mest av allt så vill jag sova!... så kanske jag orkar med allt det där imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0