Blandad uppdatering

Idag så ska jag ner på stan med Janni och så kanske vi ska möta upp med Erica. Var hemma hos Erica igår och tittade på hennes nya lägenhet. Den var jätte fin och ligger så bra nära stan.

Fick presentkort på HM av Berit så ska ner och se om jag kan hitta något till mig själv. Så sällan jag köper kläder. Behöver basplagg och har brist på det mesta.

Har på något sätt lyckats gå ner till 64,2. Vet inte hur det gick till! Vet ännu inte om jag vågar lita på att jag kommer hålla mig kvar på den vikten.

Nu när Signe tar flaska så funderar jag på att tvinga med Erica på ett bas pass på friskis nästa helg.

Kanske ska ut med båten i eftermiddag och köra en sväng. Länge sedan vi var ute och Mathias längtar ut.

Imorgon så ska vi till Södertälje och fira Karin som snart fyller år. Har present här hemma som bara väntar på Karin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0