Fika, övernattning i Södertälje och basar

I lördags så bjöd Karin på en tidig födelsedagsfika då hon fyller år på måndag. Massor med goda onyttigheter hade dukats upp och det var väldigt trevligt. Hektor visade upp vad han lärt sig under veckan, att äta gröt. Han var duktig på det och alla tittade fascinerat på när han åt. Mathias och jag blängde bittert då det INTE ser ut så när Signe äter. Hektor geggande nästan inget alls utan svalde snällt sin gröt och tittade efter mer.´

När de andra åkte hem från fikat så stannade vi kvar och sov över. Det blev en tidig kväll, trötta småbarnsföräldrar är vi allihopa.

Idag så var planen att gå på barnbasar i Södertälje men vi vände redan på parkeringen. Det var kö för att komma in i en smockfull lokal. Vi åkte hem och modiga Karin begav sig ensam in på basaren. Mathias och jag gjorde ytterligare ett basar försök i Nyköping med hittade inte något av intresse. Jag orkade inte gräva i alla högar av barnkläder utan bestämde att Signe har kläder så det räcker.

    
Mathias och Signe, Mormor Kicki och Hektor, jag och Signe


Karin gör ett försök att mata envisa Signe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0