Födelsedagsfirande

Det var en riktigt bra dag i går med besök av familjen, fika och paket.
Trevligt att fylla år, i alla falls å länge ingen påminner om hur mycket jag fyller. Men jag har ju redan tagit mig ur min 40års kris här för ett tag sedan så att fylla 27 kändes inte så farligt efter det. 40 års krisen började med resonemanget ”nu så är jag snart 30 och det är nästan samma sak som att vara 40, ångest ångest ångest”. Resonemanget ”jag kommer bli så arg på mig själv över att jag blev 40 när jag var 26 när jag faktiskt fyller 40 på riktigt” hjälpte och jag kom över krisen.  Men jobbigt va det så länge det varade.

Bilder från igår:

 
Mathias, Signe morfar Tomas och gammelfarfar Lasse.

Mormor Inger och Signe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0