Huvudvärksgnöl

Idag så är det tredje dagen som jag vaknar med huvudvärk så hitintills så har denna vecka varit väldigt stillasittande. Igår så trotsade jag huvudvärkstristessen och stoppade ner Signe i vagnen med slakthuset som mål. Vi hälsade på Demon Seed innan de började sitt rep. Signe var svårflörtad av både gitarrist och basist trotts att de gjorde sitt bästa för att roa den sura lilla tjejen.

Huvudvärken var inte bättre när jag kom hem och Signe hade hunnit bli jätte arg i vagnen. Efter att ha skrikigt, ätit och bajsat så somnade hon just innan Mathias kom hem.

Just nu så mår jag lite bättre och har saker inplanerade på dagens schema. Vi ska först till BVC (hoppas jag då det kanske skulle vara inställt) och efter det så ska vi träffa Janni.  

Karin och Hektor kanske, kanske, kanske kommer hit i morgon. Hoppas!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0