Vad är det för dag i dag…

Vad är det för dag i dag? Det är min födelsedag!

Det ska firas med fika ikväll så Signe och jag har städat hela förmiddagen. Igår så bakade jag sockerkaka. Brukar bli bra när jag gör det och trotts att jag inte gjorde något annorlunda så blev den lite degig i mitten och den blev lite plattare än den brukar. Men den smakade bra i alla fall.

Snart så kommer Inger, vi ska ner på stan och äta lite mat. Fanny fick stanna i Läppe under övervakning av mostrar så det går nog ingen större nöd på henne.

Signe vaknade halv sju i morse och har fortfarande inte sovit förmiddag, hon håller mig sysselsatt.
Vi har varit på BVC och hämtat ut nya D-droppar till lilla damen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis!! :D

2009-09-23 @ 17:10:58
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Tomas

Onneksi olkoon!!! =)

2009-09-23 @ 17:56:42
URL: http://pexo.blogg.se/
Postat av: Ida

GRATTIS!! hade helt glomt bort forlat!! hoppas du hade en bra dag! kram

2009-09-25 @ 15:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0