Friskis



Nu är jag äntligen igång med min välbehövliga träning.

Igår hurtade jag och Erica iväg oss till Friskis & Svettis. Vi gick ett danspass som Erica brukar gå på. Jag, som inte varit på friskis på två år, kände mig lite nervös över hur jag skulle klara passet. Svimma i en blöt liten hög? Men till min stora glädje och förvåning överlevde jag passet och det utan att känna att jag behövde ta det lugnt. Känns så bra! Nu var inte passet ett av de jobbigare utan förmodligen ett av de lättare rent konditionsmässigt men det var en större utmaning koordinationsmässigt. Riktigt kul med dansinspirerade rörelser. Glädjerus efteråt.

I eftermiddag ska vi hurta iväg igen. Den här gången på ett bas/puls pass. Förhoppningsvis får vi med oss Janni också.

Nu är det slut med ursäkter och bara att köra på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0