Uttråkad!

Börjar bli frisk från mina koppor.

Helgen har varit hemsk! Vet inte vad jag skulle ha gjort om inte Berit hjälpt mig med att ta barnet en stund både på lördagen och på söndagen. Mathias var i studion hela helgen och jag hade annars varit själv med kliande koppor och piggt uttråkat barn. Signe fick komma ut på promenad med sin farmor för att sedan komma hem glad och trött.

Lite Signe nytt är att hon kan säga vovve, bajs, ja, nej, titta, där, mamma och pappa.  

Jag skulle vilja åka ut till Läppe. Är så sjukt uttråkad! Har inget att göra hemma, vågar mig inte ut, är själv hela dagarna och oftast även kvällarna.

Ringde sjukvårdsrådgivningen och frågade om mina koppor. Man smittar till alla koppor har en skorpa på sig… Ska ringa min mor och se vad hon säger, hon är lite misstänksam mot mig just nu.  


Behöver en ego påminnelse om att jag kan se ut så här....... när jag inte är prickig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0