Ångest och panik!

I dag är första dagen på två månader som jag är helt ledig, det vill säga, jag är ledig från jobb och mina kurser är avslutade. I dag har jag inget jag måste göra… utöver vardagliga och trevliga hemma måsten.

I morgon ska jag till Komvux och träffa studievägledare sedan ska jag jobba. Har tre jobbdagar kvar innan jag är ledig fyra dagar och då passar på att åka till Läppe. Förhoppningsvis med nya kurser bokade på NTI.

På tal om NTI. Det var kris, ångest och panik här hemma i fredags. Först jobbade jag till tre för att sedan komma hem och skriva två prov. Första provet gick bra andra provet hade också gått bra om min dator bara inte hade bestämt sig för att trolla bort all min text just som jag var klar. Provet bestod i tre frågor som man utförligt skulle svamla fram ett svar på. Jag skrev i 2,5 timmar och när jag var klar och skulle skicka in det tidsbegränsade provet så var all min text BORTA! Försvunnet! Tror jag dog lite eller förkortade min livslängd, hjärtat stannade och jag bröt ihop. Hemskt! Ringde runt i hopp om att någons kulle kunna trolla och Mathias försökte hitta den försvunna texten men den var borta… så jag fick skrapa upp mig själv från golvet och skriva om allt igen. Arbetet blev då ca 300 ord kortare än första versionen… vet inte vad jag glömde eller om jag bara skrev det annorlunda, vågar inte titta efter. Skickade in provet någon minut försent men med en förklaring om vad som hänt. Usch!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy fan vad hemskt, lider med dej över det försvunna provet. :( Hoppas att det gick bra trots allt, undra vad som hände.

2010-08-08 @ 13:08:39
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0