Besök hos Karin, Tomas och Hektor

I lördags åkte vi till Södertälje och jag fick äntligen se Karins nya hus. Konstaterade snart att huset var jättefint och ligger helt perfekt på en skogstomt, väldigt avis på dem. Signe var först blyg, speciellt mot läskiga Tomas, men kom snart igång och tillslut var inte ens Tomas läskig längre. Hektor och Signe lekte så fint tillsammans och härmade varandra. Hektor delade snällt med sig av sina leksaker. Jag har en gullig film på dem när Signe kramar på Hektor varige chans hon får.

Sen var det dags att sova. Barnen somnade snällt men natten var inte kul för någon av oss. Signe skrek i omgångar hela natten och bara låg och snurrade mellan mig och Mathias. Tror hon undrade var hon var för hon låg och skrek ”vad är det?” och pekade ut i mörkret. Hektor skrek även han och alla utom barnen var helt slut på morgonen. Mathias och jag packade in oss i bilen snart efter att vi vaknat. Var så trötta!

 
Mathias Iphone bilder på barnen i nya huset och i lekpark.
  

När vi kom hem gick Signe och jag på barnbasar undertiden som Mathias låg och sov hemma. Inte kul att gåpå barnbasar med vagn, kom inte åt att titta på något och fick bara med mig några få saker hem. När vi kom hem la vi oss i en stor hög och sov. Hasade upp straxt innan tre och gick hem till Berit och Ida.

Nu är Mathias och Signe på förskolan och jag ska plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0