Jobb, skola och förskola

Igår jobbade jag den sista dagen på mitt sommarschema. Jobbar i dag också men på timmar. Ska jobba kvar i gruppen samtidigt som jag pluggar vidare.

I dag börjar det två nya kurser. Det blir Naturkunskap B som jag ser fram mot att läsa och Matematik B som jag fasar att läsa. Läser Naturkunskapen på 100% men Matten på 25%. Förlitar mig på att Mathias kommer läsa kursen mer eller mindre tillsammans med mig. Kommer behöva mycket hjälp. Jag har redan tjuvstartat Naturkunskapen i helgen och läst igenom de sidor jag ska läsa och så har jag påbörjat den första labben. Svinto och vatten i en petflaska med detaljerad frågeställning om syfte, process och resultat skrivet i en labbrapport. Flaskan står i köket och ser äcklig ut där ska den stå i fem dagar då den kommer se jätteäcklig ut.

Kan också upplysa om att jag fick MVG i Arbetsmiljö och säkerhetskursen. Vet fortfarande inte vad jag fått i Hemsjukvård och Geriatrik.

I morgon börjar Signe på förskola. Är så glad för hennes skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0