Plugg, vikt och egobild

Nu har jag skickat iväg man och barn till förskolan för vidare inskolning på någon timme eller två. Jag stannar hemma och ska plugga. Har betygssamtal på två kurser i dag. Är nervös, vet inte hur mycket frågor jag kommer få. Kurserna avslutades för över en månad sedan, måste titta igenom och repetera inför samtalet. Uhhh nervös.

Började plugga matte igåt. Mathias hjälpte men vi kunde inte börja fören 20.00. Lagom trött och seg i huvudet. Kändes stundom möjligt och stundom omöjligt. Ska titta vidare på det idag och se om det är lättare när jag inte är halvsovande.

Ska även plugga vidare på Naturkunskapen. Svårare uppgift än jag först trodde...

Förövrigt så har jag varit nere under 60 kilo lite då och då. Som minst 59.7 kilo. Har börjat äta lite mer, vill inte ner längre nu... stannar gärna på 60!


Egobild tagen i förbifarten när jag jobbade i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0