5 maj



Idag var vi på rutinultraljud, är i vecka 18+5 och är beräknad till 5 maj. Allt såg bra ut med bebis och mage.

Signe var med på grund av dålig planering från vår sida. Såg igår i ett informationsblad att barn inte fick följa med. Något vi inte tänkt på. Med Signe under armen kom vi dit och kompromissen blev att jag fick gå in själv för att kolla att allt var bra och när det var konstaterat fick Mathias och Signe komma in. Mathias fick en snabb genomgång även han och bebisen visades upp för honom.

Vi fick bilder med oss hem. Tycker den ser ut som en liten bebisapa.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh vad mysigt, det är ju snart. ;) Tiden går alldeles för fort. :)

2010-12-07 @ 19:40:39
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Emma

vad kul nästan precis en månad efter mig jag fick den 4 april på ultraljudet:)

2010-12-07 @ 22:17:30
Postat av: Erica

oh vad jag saknar er när jag ser denna bild, känner att jag missar allt, har ju inte fått klämma på magen en enda gång, kommer inte hem förens till jul men då jäklar ska jag och magen umgås massor ;) puss och kram på er

2010-12-08 @ 22:38:12
Postat av: Karin

Mys pys att se fina bebben =) Liten apbebis, hehe. Kramar och pussar till er.

2010-12-09 @ 06:12:27
Postat av: Johanna

Du har en award hos mig. :)

2010-12-10 @ 22:31:38
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0