MVG och julprojekt

Glad! Fick MVG i Medicinsk grundkurs! Har kämpat för det betyget då jag redan hade ett G i kursen och alltså läste för att höja betyg. Riktigt nöjd!

Men nu tillbaka till verkligheten där pluggandet fortsätter. Har en inlämningsuppgift i Omvårdnad som ska vara inne på fredag. Vill gärna få den klar redan i morgon så jag slipper sitta med den på julafton.

Förutom plugg så är det julstök här hemma och i dag ska alla klappar slås in (utom en). Jag har i panik virkat varige kväll så länge jag kunnat hålla ögonen öppna med målet att bli klar med en present till Signe. Nu vågar jag påstå att jag kommer bli klar och med det kunna slå in den sista klappen i morgon.

Lägger upp bild som en smygtitt på virkningsprojektet.
 
Näsa med näsborrar och händernas handflator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0