BVC och kanin ljud

Idag var Signe på BVC för att ta längd 70 cm, vikt 7690 g och huvudomfång 43,6 cm.  Hon följer sina kurvor och BVC sköterskan sa att hon ser proportionerlig och fin ut. Signe fick beröm för sitt lugna temperament, mitt duktiga barn.  



Signe har börjat andas snabbt genom näsan samtidigt som hon skrynklar ihop ansiktet. Det har hon lärt sig av mig när vi läst böcker. Det är nämligen så jag påstår att kaninen låter och Signe härmar mitt kanin ljud. Det gör hon nu både på kommando och i tid och otid.


Signe gör kanin ljud.


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha¨, gud såååå söt hon är =) Klart att en kanin låter så =) Mamma Amanda lär Signe helt rätt ;) Pöss

2010-02-03 @ 14:21:01
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0