...

Nu har vi tagit bort Movitz. Mathias pappa hjälpte oss, varken jag eller Mathias klarade av att följa med till veterinären. Vi är jätteledsna även då vi inte hade mycket till val. Vi har gett honom många chanser till att leva i vår familj och vi har anpassat oss efter hans behov efter vår bästa förmåga men det räckte inte. Efter att ha bitit oss och Signe fick han flytta hem till Magnus som gav katten ännu en chans men Movitz, som alltid varit rumsren tidigare, kissade och bajsade ner hela deras lägenhet. Han fick en vecka på sig att komma till rätta men när det inte gick bestämde vi oss för att ta bort honom.

Jag är jätteledsen och har gått omkring med en klump i halsen hela veckan. Vi är nu utan djur, vi brukar inte vara utan djur. Jag har haft djur av varierande slag omkring mig sedan jag var liten och det känns tomt. Nu ska vi bara ha det lugnt här hemma utan fyrfota inblandning.


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad tråkigt. :( men ni har gjort allt ni kunnat! hoppas han får det bra i katthimlen. :)

2010-02-27 @ 18:56:03
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0